Kväljningskänslor

Allt jag ser som är fett får jag kvälningskänslor av.
Såg skagenröra idag och trodde att jag skulle spy, så här var det inte förut...

Hann iallafall med 35 min lugn jogging idag, vågade inte längre.
Det är jobbigt att smyga, att ljuga. Man känner sig som en tjuv.
Har varit duktig/dumihuvudet beroende på vem man frågar och ätit lunch och middag.

Jag hatar att jag drar mig undan, vill vara själv. Jag är en socialperson.
Men jag är så trött, jag är tröttare nu än vad jag var när jag var som sämst.
Men nu är ju tankarna värre. All min energi går åt till att räkna kalorier,
bränna kalorier, komma på sätt att fuska, slippa undan, hänga med i skolan.

Det är knappt att jag orkar med mig själv. Sitter och är sömnig kl. 19.
Längtar efter att gå och lägga mig. Men vill samtidigt inte upp till en ny dag,
för en ny dag=massa ny mat och ångest som jag ska tackla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0