Vad är bra förebilder?

Jag blir så arg, arg på de som faktiskt kan förändra små tjejers bild av vad som är fint.
ARg, för att alla små flickors förebilder ska banta ner sig och sprida sjuka ideal.
Det är inte rätt, nu ska inte jag säga att jag är någon bra förebild.
Men mig känner ändå knappt någon, men kändisar varför måste då gå efter size zero idealet?

Är det de här kropparna små tjejer ska se som vackra?

 

 

Nu vill jag inte kritisera alla, för jag vet att vi har olika kroppsform och det finns naturligt smala tjejer.
Och det är okej, men när man faktiskt veta att man har unga fans som inte vet bättre, att man då bantar ner
sig, tycker inte jag är okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0