Dagens andra utmaning

Nu börjar det dra ihop sig till lunch= ångest!

Men jag ska klara det, nu ska jag äta! För jag kan!

En fråga var hur mycket jag ska gå upp:

Svar: Nu har jag nått en normalvikt, men har behövt gå upp 10 kg ungefär...
Jag trivs verkligen inte med min kropp, och varje dag är en kamp för att att jag ska äta och acceptera läget.
Acceptera att jag måste se ut så här för att ha ett liv.
Men det är svårt, det är jättesvårt, varje måltid är en plåga, med mycket ångest efteråt.

Men tackvare att jag har varit så samarbets villig får jag träna.
Och träna är det bästa jag vet! Men det blir också ett tvång.
Så jag har en lååång väg kvar, ibland känns det som att jag bara vill ge upp
och ibland känns det som att jag kommer fixa det.
Men tyvär är de dagarna väldigt få.



Så här känner jag mig hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0