Hår

Ni ska vara glada för det håret ni har.
Det är något jag saknar, mitt hår.
En biverkning på anorexia är att man tappar hår, inte lite utan jättemycket!
Jag har tappat kanske 3/4 av mitt hår, men det kommer tillbaka!

Jag hade tur som fick behålla mina tänder, men mitt hår!
Vad jag saknar det.

Bara för att jag behövde skriva av mig lite...



Förut klagade jag på mitt tjocka hår, det har jag fått äta upp. (kul uttryck...)
Men jag ska vara glad att jag hade så tjockt hår, annars hade jag väll inte haft något kvar...

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Hej! Ville bara säga att jag läser det du skriver. Jag har själv aldrig haft en ätstörning, men däremot vet jag hur det känns att hata sig själv, och det är den värsta känslan som finns. Jag vill att du ska veta att du inte är ensam i världen, jag hoppas att du har massor av människor omkring dig som älskar dig, för det förtjänar du. Du är förmodligen en jättebra människa, med en stor mängd inre och yttre kvaliteter som är fantastiska. Jag förstår om du kanske inte alltid ser det där du befinner dig, jag är som sagt själv där titt som tätt. Men ta hand om dig! Du är bra precis som du är!

2011-12-10 @ 11:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0